UpCircle Beauty looduskosmeetika bränd sündis aastal 2015, kui William ja Anna Brightman tabasid end mõttelt, et kui juba nemad kahepeale suudavad iga hommik terve hunniku kohvipuru ära visata, kui palju siis seda tehakse kokku üle kogu Londoni?!
Tuli välja, et päris palju. Nii otsustasid UpCircle Beauty loojad midagi selle teadmisega ette võtta ja kohvipurule uus võimalus anda. Kohvipuru kogumist alustati ühest kohvikust ja nüüdseks koguvad nad kohvipuru juba sadadest kohvikutest üle kogu Londoni.
UpCircle Beauty tooted on 100% naturaalsed ja üks koostisosadest ongi näiteks Londoni kohvikute kasutatud kohvipuru. Lisaks kasutatakse veel näiteks puuviljade kivisid ning chai vürtse. Puuviljaõlide tööstus jätab maha suure hulga kive, mis sisaldavad endas rohkelt vitamiine A, C ja E. Jahvatatud kujul saab seda edukalt kosmeetikatoodetesse lisada. Nii antakse “uus elu” sellele, mis muidu lihtsalt minema visataks.
Nahahooldustoodete turg on väga küllastunud ja tundub, et uus normaalsus on lisada tootele juurde, et see on naturaalne, olgugi, et see nii võib-olla alati pole. UpCircle looduskosmeetika toodetes kasutatakse põhiliselt teiste tööstusharude “jääke” – peamiselt toidu ja joogitööstusest, olles esimesed omataolised.
UpCircle bränd tulebki sõnast upcycling, ehk ringlus. Nende missiooniks on teha midagi paremat asjadest, mis juba eksisteerivad, parandades nii maailma. Saadused, mis muidu ära visataks tehakse looduskosmeetika toodeteks.
Kosmeetikatööstuses toodetakse iga aasta 120 miljardit pakendit ja kahjuks suur osa neist ei ole taaskasutatavad ning lõpetavad prügilas või mis veel hullem, meie ookeanides. UpCircle tooted on pakendatud 99% plastivabadesse pakenditesse. Ka kõik nende turundusmaterjalid on tehtud kasutatud kohvitopsidest. Pakendamisel kasutatakse pappi, klaasi ja alumiiniumit.
UpCircle tooted on kõik vegan, jätkusuutlikud ja julmusevabad ning ei sisalda SLS, SLES, palmiõli, silikoone, parabeene, mineraalõlisid, parfüüme ega sulfaate.